Què necessites trobar?

COM ELABORAR EL DOSSIER D'UN ESPECTACLE

Publicado el 23 de Diciembre de 2016

PÍNDOLA FORMATIVA

Data: dimecres 11 de gener de 2017
Hora:
de 10.00 a 13.00 h.
Lloc:
La Caldera 
(Carrer d'Eugeni d'Ors, 12)

Ponents:
Xènia Guirao, responsable de comunicació de l’APDC.
Abigail Ballester, gestora de la TTP, assumint també l'àrea de difusió i comunicació.

INSCRIPCIONS

Com fem un dossier i nota de premsa per difondre el nostre espectacle?

Necessitem presentar la nostra feina a programadors, mitjans de comunicació, col·laboradors,... Per això hem de saber elaborar un bon dossier, destinat a cada receptor, i fer-lo arribar de forma adequada. Les associacions professionals d’arts escèniques -AADPC, APCC, APdC, i TTP- organitzem conjuntament una nova sessió de formació on parlarem dels diferents tipus de dossier, i aprendrem a fer una campanya de comunicació destinada als mitjans de comunicació. Serà el proper dimecres 11 de gener al matí i s'adreça a artistes d’arts escèniques.


PROGRAMA

- El dossier artístic del projecte/espectacle.
   · Què ha de tenir (contingut, extensió, format) i eines per a fer-lo arribar a programadors, col·laboradors,...
   · Exemples de dossiers artístics i revisió de dossiers de participants al curs.
- Com fer una campanya de comunicació a premsa.
   · La nota de premsa, el dossier de premsa, com i quan fer-la arribar, diferents tipus de mitjans i funcionament d’aquests, etc.
   · Exemples de notes i dossiers de premsa, i revisió de dossiers de participants.


IMPORTANT

Per tal de poder treballar a nivell pràctic la sessió, us demanem ens envieu els vostres dossiers artístics i/o notes o dossiers de premsa que hagueu fet a: pindolaesceniques@gmail.com. Els materials que ens envieu poden utilitzar-se durant la sessió.

Sessió gratuïta per als associats de les entitats organitzadores i a 5€ per a la resta d’assistents.


Organitzen: