Què necessites trobar?

La TGSS habilita un servei d'atenció per WhatssApp per a col·lectiu de professionals de la cultura

Publicado el 10 de Mayo de 2023


La Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) ha habilitat un canal d'atenció via WhatsApp per al col·lectiu d'artistes.

Aquest nou servei d'atenció, que se situa en el portal Importass té dues fases d'implantació.

En la primera, ja en funcionament, s'ha posat en marxa un bot assistent que oferirà respostes i facilitarà la navegació entre les diferents opcions d'informació i tramitació de temes i assumptes que afecten aquest col·lectiu.

Un cop avaluats els resultats, s'implementarà la possibilitat d'iniciar, a requeriment del treballador, una conversa a través de xat en la qual personal de la Tresoreria atendrà les consultes que li siguin plantejades. Aquest xat serà atès per la unitat especialitzada en professionals de la cultura que té la TGSS.

Per activar-ho heu de seguir les següents indicacions del vídeo AQUÍ.