La 32a edició de Mostra Igualada se celebrarà del 26 al 30 de maig de 2021
En aquesta edició, que encara estarà marcada per les possibles restriccions imposades pel Procicat a conseqüència de la Covid-19, la Mostra es veu obligada a replantejar tan el sistema d’inscripció com les trobades i activitats professionals:
- Referent a l’apartat professional, malgrat tota la programació d’espectacles sigui presencial, es substitueix la Llotja física per la Llotja Virtual, un espai que conservarà l’essència de la Llotja clàssica permetent el contacte entre professionals, i allotjant totes les activitats professionals. A més de directori de professionals, s’hi celebraran presentacions, reunions ràpides, espectacles en streaming, i altres activitats.
Amb aquestes modificacions i mesures excepcionals per a aquesta edició, es pretén que només es desplacin a Igualada els professionals que tinguin assegurada l’entrada per algun espectacle per tal d’evitar al màxim les aglomeracions i les interaccions socials.
Condicions d’acreditació per als associats i associades de l’AADPC
- Preu inscripció: 10€ per entitat (50% de dte. sobre el preu original)
- Dret a la inscripció de fins a 2 persones per entitat
- Possibilitat de comprar 10 entrades a 5€, dies abans de la venda al públic
- Accés a la Llotja virtual:
o Accés al directori professional
o Accés a les activitats professionals
o Accés als espectacles en streaming
o Possibilitat de reunir-se amb altres professionals
ACREDITA'T
Una jornada dedicada exclusivament a activitats professionals
Com a novetat, en aquesta edició la fira s'allarga un dia, el dimecres 26 de maig, on no hi haurà programació d'espectacles i es concentraran la major part d'activitats professionals. Aquesta jornada, que tindrà un format virtual, permetrà que la mobilitat no sigui un impediment per facilitar, així, l'assistència dels professionals no només catalans, sinó també estatals i internacionals.