Què necessites trobar?

PÍNDOLA FORMATIVA: COM MILLORAR EL DOSSIER DEL TEU ESPECTACLE

Publicado el 05 de Junio de 2020

PÍNDOLA FORMATIVA ONLINE


DIA: 10 de juny

HORA: de 10:00 a 11:30h

PREU: gratuït per a socis i sòcies

PLATAFORMA: Zoom


INSCRIPCIONS (fins al 8 de juny)


Les places es confirmaran el dia 09/06/20

Quina informació ha d’incloure el dossier? Cal afegir-hi la fitxa tècnica? El nostre catxet? El nostre dossier explica bé el nostre espectacle o el nostre projecte en creació? Com és i què volem transmetre? Què necessitem per a la nostra producció? Aquests són alguns dels dubtes que ajudarem a resoldre en la pròxima Píndola escènica que organitzem amb les associacions de professionals de les arts escèniques i de la gestió cultural. La sessió anirà a càrrec de dues persones amb llarga experiència en la lectura i revisió de dossiers: els programadors Tena Busquets del Festival Sismògraf i David Marín de la Nau Ivanow.


DESCRIPCIÓ

L'objectiu de la sessió és aportar el coneixement de persones expertes en la recepció de dossiers d’espectacles i projectes en creació perquè els nostres socis i sòcies puguin millorar la informació que envien a programadors/es, productors/es, centres de residències, mecenes, etc. El dossier és una eina bàsica a l’hora de difondre la nostra feina i donar-la a conèixer i és important tenir cura del contingut i de la forma, per tal que inclogui tota la informació necessària amb el llenguatge adequat per explicar el nostre espectacle o projecte en creació.

La sessió serà online el dia 10 de juny de 10:00 a 11:30h, i la inscripció és gratuïta per als socis i sòcies de les entitats organitzadores (AADPC, APCC, APDC, APGCC i TTP). 

Durant la primera part (de 10:00 a 11:00h) s’impartirà la formació i, a la segona part (d’11:00 a 11.30h), s’obrirà el torn de preguntes dels participants per tal d’expressar dubtes o aclarir qüestions.


PROGRAMA

La sessió s'estructura en tres parts:

-Dossier del meu espectacle

· Informació necessària

· Què espera el programador/a

· Errors o mancances més habituals

· Exemples pràctics


-Dossier del meu projecte en creació (espectacles no estrenats a la recerca de producció o residències)

· Informació necessària

· Què espera el productor/espai de residència/mecenes

· Errors o mancances més habituals

· Exemples pràctics

-Dubtes i preguntes de les persones assistents


PONENTS

Tena Busquets
Gestora cultural catalana especialitzada en les arts escèniques. És l'actual directora artística de l'Àrea d'Arts Escèniques d'OlotCultura i del festival Sismògraf d'Olot

David Marín
Gestor cultural especialitzat en arts escèniques. Director de la fábrica de creació Nau Ivanow de Barcelona