La trobada anual entre gestors/es culturals i artistes d'arts escèniques torna en format presencial a Girona
L'edició d'enguany posarà el focus en la professionalització de les companyies i els artistes en relació a les tasques de gestió, producció, distribució i comunicació. Desgranarem què hi ha darrere de cada perfil de gestió, escoltarem experiències de diferents companyies que compten amb aquestes professionals a l'equip i obrirem taules de debat al voltant de la contractació de professionals de la gestió cultural, la creació de públics i la distribució.
La jornada es durà a terme el 20 d'octubre a La Casa de la Cultura de Girona i està organitzada per AADPC, AGT, APCC, APdC, APGCC i TTP.
PROGRAMA
10h – 10.30h: Acreditació i cafè de benvinguda.
10.30h - 11.30h: Xerrada i resolució de dubtes al voltant dels rols i perfils de la gestió cultural, a càrrec de Maria Thorson.
11.30h - 12.15h: Casos pràctics: Les cies Anna Confetti, Sanfaina de colors i Mar Gómez explicaran quins rols de gestió cultural (comunicació, producció, distribució...) tenen contractats i els beneficis d'haver professionalitzat aquestes tasques.
12.15h - 12.30h: Pausa.
12.30h - 13.15h: 3 taules temàtiques, realitzades simultàniament:
• Distribució: Perquè costa trobar professionals que vulguin fer distribució? dinamitzada per 2 persones de CDAEC
• Contractació de professionals de gestió cultural. Quines són les millors fórmules en funció de les diferents tasques. Dinamitzada per Nene Coca.
• Comunicació/creació de públics: de qui és la responsabilitat? Dinamitzada per Cèsar Compte
13.15h - 13.45: Posada en comú.
13.45h: Pica-pica.
INFORMACIÓ PRÀCTICA
Quan: 20 d’octubre de 10 a 15h
On: a la Casa de Cultura de Girona (Plaça de l’Hospital, 6).
Preu: gratuït per les persones associades a les entitats organitzadores.
10€ per les que no ho són (pagament en efectiu el mateix dia de la jornada).
Data límit per inscriure’s: 7 d’octubre a les 23.59h a través d’aquest formulari: https://forms.gle/sa1d7CLLVPxTmiWK7
Places limitades.