Des de l’Ajuntament del Prat s’obre un procés per triar la direcció del Teatre L’Artesà que obrirà les seves portes la propera primavera.
Tal i com recomanen els codis de bones pràctiques, l’Ajuntament del Prat ha obert aquesta convocatòria pública per triar la direcció encarregada de reobrir i liderar aquest equipament. El concurs inclou 3 lots: la direcció del teatre, la gestió de l’oficina tècnica i els serveis tècnics de l’espectacle. Els contractes tindran una durada màxima de 4 anys.
L’Artesà esdevindrà també el node central i articulador del sistema d’Arts en viu, el nou programa descentralitzat, en xarxa i sostenible, que posa en funcionament l’Ajuntament del Prat, amb l’objectiu d’harmonitzar i connectar els equipaments que treballen en l’àmbit de les arts escèniques i la música a la ciutat.
Per prendre-hi part, les persones o empreses interessades han de presentar un projecte que s’adeqüi als objectius fixats al projecte cultural i també a la missió i objectius del sistema d’Arts en Viu.
Com a elements a destacar del concurs: el termini està obert fins el 2 d’octubre per rebre candidatures, es poden presentar persones individuals o col·lectius, s’ha reduït la solvència econòmica per facilitar que gent del sector es pugui presentar i la persona que guanyi haurà de fer un pla d’igualtat durant el primer any, no només atenent a la dimensió organitzativa de l’equipament sinó també quant a programació.
Descarrega't la CONVOCATÒRIA PÚBLICA.
El 13 de setembre es convoca una sessió informativa pública per resoldre dubtes en la redacció dels projectes i la documentació a presentar per part de les persones i les empreses interessades, donat que el termini de presentació de propostes restarà obert fins el proper 2 d’octubre.